2010

rasanya tahun yang sangat sangat bermakna pada ku
macam macam kenangan pahit dan manis berlaku dalam hidupku
paling pahit
paling manis
ku mulakan tahun 2010 dengan membawa harapan yang besar
dan kekesalan di tahun 2009
ok, kita mulakan cerita gembira 2010 dahulu
alhamdulilah,
2010 aku berjaya tamatkan diplomaku dan grad
2010 juga tahun aku dapat my very own first car baby kelly
2010 i tried move on and couple with AKA
2010 my very first experience with the P
2010 i got my first competent license
2010 aku dapat hadiah birthday paling mahal, BB from him :) and its not even request ok

cerita sedih dan menyakitkan hati pada tahun ni..
2010 aku mulakan dengan pertengkaran pertama aku dengan my dad
2010 aku sia siakan hidupku dengan tak melakukan apa2 selama 6months
2010 aku akhiri tahun ini juga dengan pertengkaran dengan my dad
2010 suck big time for me and my family

so setakat itu lah mampu ku katakan di sini
aku pon baru bangun tidur terus terasa nak tulis sebab hari ni hari terakhir aku berada dalam 2010.
so buang yang keruh ambil yang jernih, kalau orang tak suka, kita pun tak sudi, tak gitu? haha
happy new year guys, hope 2011 will be goood year for me. as i will start it with my real first job. heehe. alhamdulillah. start 2011 dah ade rezeki menanti, agar rezeki itu berterusan.. ameen.

No comments: