to whom it may concern

i think my biggest weakness is i-always-say-yes.

satu

memang la aku selalu cakap, aku ni baik hati tapi orang baik hati pun ada hati.
terima kasih la atas segala jasa jasa dan pengorbanan masa yang diberi. sampai mati tak lupa.
untuk sekarang, satu je aku mintak, tolonglah jangan tunjuk topeng palsu kau depan aku.
if you don't really care, just act like you don't care la!
please stop hurting me bole tak awak ? :( isn't it obvious ? hmmphh.

dua

aku tahu la aku ni kurang genius macam kau kau kau kau kau, tapi perlu ke buat aku ni macam sampah ? orang bodoh ni tak ada hati ?
bila kau susah, siapa yang sentiasa ada sebelah kau, habaq sikit ?

tiga

aku tak perlukan simpati kau, even aku ni serapuh kuih batang buruk!
sebab simpati kau tak bawak aku kemana mana. terima kasih lah.



kepada yang terlibat. i don't think you deserve my apology.
hati ini mencucuk cucuk sakit, hati kau macam mana ?
memang aku tak sempurna.



sorry for being harsh.







No comments: