don't look, my eyes can't lie

awak, saya lemah sangat. kenapa awak tiada bila saya sangat sangat perlukan awak?

maaflah, sekali lagi, kisah sedih. aku memang menyedihkan.

aku tabahkan hati pergi sana. dengan niat, "take and leave"

tapi, si dara masih di dalam. aku pura pura malas berbicara

si dara mula bersuara, dengan nada yang aku tak suka.

si tua melantangkan suara pula.

sakit. memang sakit.

aku letak surat khabar yang aku pura pura baca tadi

terus keluar.

rasa sakit tak dapat aku tahan.

rasa macam kau toreh dada aku ni.

aku cuba bertenang. makin lama aku dekat dengan tempat tuh makin sakit hati aku

aku mesej si dara, aku hanya mahu pulang.

si dara keluar dan suruh aku kedalam

satu bom meletus lagi dalam dada aku.

tolong lah faham, aku hanya mahu pulang!

keluar si tua. aku berdoa, "please..don't say anything just leave"

keluar pula tetamu tak diundang. berlagak sebagai ubat penenang.

mahu saja aku jerit "fuck off you bitch! stay away from me!"

itu petanda aku memang kena beredar. tidak sesaat pon disitu.

hati ini tak tahan lagi. ini dugaan.

memang kau robek hatiku lagi.

No comments: